E26: Hajdi Korošec Jazbinšek: Graditi podjetje skozi 'influencerstvo'

Hajdi Korošec Jazbinšek je soustanoviteljica in podjetnica, ki deluje pod lastno blagovno znamko Hajdi.si, ki pa jo je prvič gradila že kot 10-letna otroška pevka. Po večletnem premoru in menjavi kariere se je podala v podjetniške vode z ustanovitvijo butične trgovine s trendovskimi znamkami na področju otroške opreme. Podjetje se v sedmih letih delovanja uspešno širi tudi na tuje trge, predvsem v regiji, njihovi kupci pa prihajajo iz širše Evrope. 

Glede na industrijo, v kateri deluje kot podjetnica, je Hajdi svojo blagovno znamko ponovno obudila z namenom, da vzpostavi avtentičen odnos s strankami ter sledilci na družbenih omrežjih.

Danes slišimo:

  • Kako postaviti osebni brand podjetja?

  • Kako graditi prodajo skozi influencerstvo?

  • Kakšni so koraki pri sodelovanju z influencerji ter kaj pričakovati?

Previous
Previous

E27: Nastja Kramer Pesek: Fokus za rast: iz spletne ‘retail’ trgovine v produktno podjetje pod lastno blagovno znamko

Next
Next

E25: Uroš Čimžar: Rast podjetja s strategijo prevzemov