E26: Hajdi Korošec Jazbinšek: Graditi podjetje skozi 'influencerstvo'
Hajdi Korošec Jazbinšek je soustanoviteljica in podjetnica, ki deluje pod lastno blagovno znamko Hajdi.si, ki pa jo je prvič gradila že kot 10-letna otroška pevka. Po večletnem premoru in menjavi kariere se je podala v podjetniške vode z ustanovitvijo butične trgovine s trendovskimi znamkami na področju otroške opreme. Podjetje se v sedmih letih delovanja uspešno širi tudi na tuje trge, predvsem v regiji, njihovi kupci pa prihajajo iz širše Evrope.
Glede na industrijo, v kateri deluje kot podjetnica, je Hajdi svojo blagovno znamko ponovno obudila z namenom, da vzpostavi avtentičen odnos s strankami ter sledilci na družbenih omrežjih.
Danes slišimo:
Kako postaviti osebni brand podjetja?
Kako graditi prodajo skozi influencerstvo?
Kakšni so koraki pri sodelovanju z influencerji ter kaj pričakovati?