E27: Nastja Kramer Pesek: Fokus za rast: iz spletne ‘retail’ trgovine v produktno podjetje pod lastno blagovno znamko
Nastja Kramer Pesek je soustanoviteljica in direktorica podjetja Malinca, ki je prav tako istoimenska blagovna znamka z izdelki za zdravo prehrano, prehranske dodatke in naravno kozmetiko. Malinca je nastala leta 2013, ko sta znanje in navdušenje nad zdravim načinom življenja združili prijateljici Nastja in Andreja, danes pa so z ekipo 13 sodelavcev prisotni v Sloveniji, na Hrvaškem in v Avstriji, še letos je načrtovana tudi širitev v Italijo.
Podjetje ima za sabo zanimivo pot transformacije iz spletne 'retail' prodaje v lastno produktno podjetje, kjer je večina izdelkov že pod njihovo lastno blagovno znamko. V spletni in tudi fizični prodaji nudijo več kot 200 produktov, kar pa je precej manjši obseg kot na začetku - zakaj temu tako, slišimo kmalu.
Nastja se v podjetju posveča predvsem marketingu, prodaji in vodenju, kjer priznava, da je v vseh letih podjetništva osvojila veliko lekcij, ter še več znanja, ki ji je pomagalo najti pravi fokus in spodbuditi rast Malince v mednarodno zgodbo na področju spletnega trgovanja.
V tokratni epizodi slišimo:
Kakšna je pot postavljanja spletne trgovine od 'retail' (prodaje na drobno) do prehoda na spletno trgovino z lastnimi produkti?
Kako se tovrstna strategija rasti kaže v prodaji in kaj to pomeni za marketing?
Ter tudi, kako taka transformacija vpliva na širitev na tuje trge, in kakšni so koraki preden se lotimo internacionalizacije?