E18: Maria Anselmi: Če želiš poslovno rast, si zamisli svoje sanjsko podjetje in ga postavi

Maria_anselmi-300x213.jpg

Maria Anselmi deluje kot Group Director Data v skupini Bisnode, kjer so se nedavno pridružili globalnemu koncernu Dun&Bradstreet. Pred tem je bila generalna direktorica Bisnode za Jugovzhodno Evropo, ter delovala v različnih strateških vlogah v tehnološki industriji na področju uvajanja digitalnega poslovanja, strateške rasti podjetja in postavljanja poslovnih modelov. Pri delu jo vodi želja po rasti, ki jo dosega tako, da ustvarja vrednost s pomočjo podatkov tako strankam kot ekipi.

Maria je voditeljica s srcem, predana ljudem in inovativnim pristopom vodenja. Sama verjame, da optimizacija vodi do odličnosti ekipe in prodaje. Dosežemo jo pa lahko z mindset-om, povezano ekipo, in nenazadnje tudi s konstantnimi in merljivimi izzivi ekipi, da pride do boljših rezultatov.

Kaj lahko slišimo v tej epizodi?

  • Kako kot vodja zahtevati več od ekipe in to vsako leto?

  • Kako konkretno izgledajo izzivi, s katerimi je gradila ekipo in prodajo?

  • Kaj stoji za stavkom: “kar se ne meri, se ne dela”?

Previous
Previous

E19: Lea Benedejčič: Nadgradnja organizacije prinaša novo identiteto in boljšo pripravljenost podjetja na rast

Next
Next

E17: Ivo Boscarol: Preživeti od inovacije pomeni, da jo moraš najprej prodati