E58 | Andrej Klančar: V povprečnosti je največ konkurence
Andrej Klančar od leta 2009 vodi podjetje Klančar žerjavi d. o. o. in od takrat ga je iz zagonskega podjetja transformiral v podjetje z več kot 30 zaposlenimi. Je diplomant Ekonomske fakultete v Ljubljani, smer podjetništvo.
Klančar žerjave lahko opazite na veliko Slovenskih gradbiščih. Pomagali so pri gradnji Nordijskega centra Planica, Hotela Park v Rovinju, izgradnji trgovskega centra v Beogradu, trenutno so prisotni tudi pri gradnji 2. tira, njihove rešitve lahko opazite tudi v Trstu.
Andrej obožuje in razvija vrline prodaje, odnosov in vodenja. Vsakodnevno poizkuša uporabljati znanje psihologije. Je ljubitelj kreative in adrenalina. Najraje ima dobre odnose in nova znanja. Na posel gleda dolgoročno. V prostem času obožuje rekreacijo, druženje in driftanje.
Osrednja tema je bila kultura v podjetju. Andrej in Uroš sta iskala odgovore na vprašanja:
Kako gresta skupaj kultura v podjetju in gradbeništvo?
Zakaj so Klančar žerjavi drugačni?
Kako graditi ekipo in zakaj je ekipa tako pomembna?
O zaposlovanju prijateljev in kako se je to obneslo, ko se vpletejo čustva?
Kako podajati kritiko, da bo slišana in sprejeta in kaj imajo s tem »shit« sendviči?
O pomenu teambuildingov za ekipo in kako sta povezana teambuilding in dobrodelnosti?
Kako nastaja okolje, kjer so zaposleni ključni?
Ali je služba res lahko samo služba, družba pa družba?
Kako spodbuditi iskanje odličnosti in doseganje nadpovprečnosti pri sodelavcih?
Zakaj je pomemben marketing, tudi v gradbeništvu?
O ustvarjanju novih vodij in kako postaviti prave ljudi na pravo mesto?
Več pa izveste v podcastu.