E42: Boštjan Špetič: Življenjski cikel prodaje podjetja: raziskavo trga in kvalifikacijo lead-ov mora podjetnik opraviti sam

Boštjan Špetič je soustanovitelj Zemanteki ima izkušnjo razvoja startupa do prodaje podjetja, saj je Zemanta eden prvih slovenskih globalnih startupov, ki je šel skozi celoten življenjski cikel v desetih letih. Od sodelovanja v evropskem pospeševalniku SeedCamp do pridobivanja nadaljnjih investicij s strani skladov tveganega kapitala in selitve v ZDA, ter do prodaje podjetja ameriško-izraelskemu partnerju Outbrain, pionirju sožitnega oglaševanja, ki je razvojni center ohranil v Sloveniji. Boštjan je tudi ustanovitelj Silicijevih vrtov, skupnost investitorjev, ki podpira tech early-stage startup-e, poleg tega je tudi aktiven mentor v slovenski startup skupnosti. 

Boštjan meni, da je so ključni dejavniki uspešne prodaje podjetja produkt, trg in ljudje. 

  • Kako prideš do tega, da se odločiš za prodajo?

  • Kaj pomeni temeljita priprava na iskanje najbolj ustreznega kupca za tvoje podjetje in zakaj je dobro, da se tega lotiš sam?

  • Kako se spreminjajo odnosi med soustanovitelji med in po prodaji podjetja?

  • Kako, kdaj in kaj komuniciraš spremembe z ekipo?

Več o odnosih, komunikacijo ter procesu merger-ja, ki rezultira v to, da ima sedaj Outbrain v Sloveniji več kot 100 zaposlenih, slišite v tokratni epizodi podcasta Pika na P.

Previous
Previous

E43: Tristan Pollock: Sustainability for Every Company — How to grow it into your business?

Next
Next

E41: Jure Knez: Rast prek solastništva zaposlenih: pripadnost, motivacija in odnos do kapitala