E38: Andrej Lapajne: Odličnost nišnega produkta za globalni preboj in hitro rast

Andrej Lapajne je ustanovitelj in direktor tehnološkega podjetja Zebra BI, ki je eno vodilnih na področju digitalnih orodij za podatkovno analitiko in vizualizacijo poslovnih poročil. Podjetje deluje od leta 2014, pred tem pa je Andrej več let deloval kot svetovalec in mentor podjetjem na omenjenem področju in prav tu prepoznal tudi lastno poslovno priložnost za vzpostavitev produkta, ki na intuitiven način pomaga podjetjem pri napredni vizualizaciji podatkov. 

Zebra BI s svojimi produkti podpira več kot 2 tisoč vodilnih globalnih podjetij, kot so Microsoft, Coca-Cola, Deutsche Telekom, Swatch, Swarovski, FedEx in Philips, nedavno pa so se kot edino podjetje iz Slovenije uvrstili na Deloittovo lestvico najhitreje rastočih podjetij v Srednji Evropi Technology Fast 50.

V današnjem pogovoru slišimo:

  • Kako je nastala ideja za nišni produkt iz dokaj mlade panoge?

  • Kakšen je bil preskok iz vloge svetovalnega storitvenega podjetja v izključno produktno podjetje?

  • Kako uspeš z enim produktom ustvariti portfelj velikih globalnih strank in kako poteka proces prodaje oz. vpeljave produkta v korporacije?

Previous
Previous

E39: Deana Jezeršek: Ustanoviteljica, ki postane direktorica: preskok vlog in mentalitete

Next
Next

E37: Daniel Mori: Refocusing the Strategy to Grow a Business