E36: Primož Zelenšek: Graditi prodajno mrežo za globalno rast

Primož Zelenšek je soustanovitelj in direktor podjetja Chipolo, ki je začelo delovati leta 2013 s kampanjo na platformi Kickstarter, kjer so zbrali približno 300.000 USD s prednaročili. Njihov produkt je pametni obesek za ključe oziroma iskalnik za predmete, vse bolj se pa fokusirajo na uporabi bluetooth tehnologije v različne produkte in sisteme. Do danes so se razvili v mednarodno podjetje, ki 99% svojih produktov prodaja v več kot dvesto držav po vsem svetu, in so globalno prepoznani kot ena izmed dveh najboljših blagovnih znamk na področju iskalnikov predmetov. 

V današnji epizodi Primož deli izkušnje, kako so se lotili izgradnje prodajne mreže in kakšne prakse uporabljajo še danes: 

  • Zakaj so se v podjetju Chipolo odločili za preskok iz direktne prodaje na distribucijo?

  • Kaj vse je potrebno urediti znotraj podjetja, da lahko upravljaš globalno prodajno mrežo v retail svetu?

  • Kako izbrati pravega partnerja, kakšni so kriteriji?

  • Kakšni so kazalniki za prodajno mrežo, da ocenjuješ (ne)uspešnost?

  • Zakaj je pomembno vzdrževanje odnosov s prodajno mrežo in kako to poteka?

Previous
Previous

E37: Daniel Mori: Refocusing the Strategy to Grow a Business

Next
Next

E35: Milena Dolenc: “People-driven Strategy”: Kako definirati in usklajevati rast globalne ekipe