E34: Borut Markelj: Prodaja podjetja kot ‘the next big thing’ za globalno rast

Borut Markelj je ustanovitelj in solastnik podjetij 5logic d.o.o. in Trilogic d.o.o., kjer se ukvarjajo z razvojem celostnega logističnega sistema za upravljanje flote dostavnih vozil na poziv. 

Glavna storitev podjetja Trilogic predstavlja (zdaj že bivša znamka) ehrana.si, spletni portal za naročanje hrane na dom, ki se je nedavno združil z globalno znamko Glovo, pod katero zdaj tudi delujejo v Sloveniji. V zadnjem letu pred samo prodajo sta obe podjetji povečali prihodke iz 700 tisoč na 2,3 milijone eurov, prav tako se je povečala ekipa, ki šteje 25 ljudi. Odločitev za prodajo podjetja in s tem platforme ehrana.si je prišla usklajeno med tremi soustanovitelji, sam proces pa je bil daljši in kompleksnejši, kot so pričakovali.

  • Kakšni so koraki, ki so vodili do uspešne prodaje globalnemu konkurentu in kaj vse je pripeljalo do te točke?

  • Kako veš, kdaj prodati?

  • Kaj pomeni podaja podjetja zate kot podjetnika?

  • Kako se lotiti samega postopka prodaje?

Vse to in še več razkrivata Borut in Uroš v tokratni epizodi podcasta Pika na P. 

Previous
Previous

E35: Milena Dolenc: “People-driven Strategy”: Kako definirati in usklajevati rast globalne ekipe

Next
Next

E33: Emily Ross: Building a business that makes your life better