E23: Mic Melanšek: Dober produkt je tisti, ki dela marketing namesto mene

Mic Melanšek je soustanovitelj in direktor marketinga ter kreative v podjetju Mali junaki, v tujini poznano pod imenom Hooray Studios, kjer izdelujejo personalizirane knjige za otroke in družine. Od ustanovitve leta 2013 so prodali že 2,4 milijona knjig po svetu, ter zrasli v ekipo 120 ljudi, ki bazira v Ljubljani.

Skupaj s soustanoviteljem Radom Daradanom odkrivata nove priložnosti slovenskega produkta na globalnem trgu - trenutno delujejo na enajstih trgih v Evropi in v Kanadi, ZDA ter Avstraliji. Njihovo glavno vodilo je odziv strank, saj verjamejo, da imaš samo enkrat možnost, da pri stranki narediš prvi vtis s produktom, ki je lep in čustven. Stavijo torej na Kvaliteten produkt, ki velikokrat dela marketing kar namesto njih.

Danes slišimo podjetniško pot Malih junakov, ki ni nastala po klasičnih podjetniških prelomnicah, ampak jih je vodila predvsem:

  • nakupovalna uporabniška izkušnja,

  • zgodnje lekcije poizkusov širitve na tuje trge ter

  • zakaj namesto MVP-ja sledijo svoji definiciji dobrega produkta.

 

Foto Mali junaki: Peter Giodani

Previous
Previous

E24: Dada Jerovšek: Ko strast do industrije postavlja standarde rasti podjetja

Next
Next

E22: Boštjan Bregar: Ključni produkt direktorja je dobra ekipa