E21: Til Pleterski in Klemen Ptičak: Ko ljubezen do produkta oblikuje procese in definira rast podjetja
Til Pleterski in Klemen Ptičak sta soustanovitelja in vodilna v podjetju Hood Burger, ki se na trgu predstavlja s kulinarično ulično prehrano izdelave gurmanskih hamburgerjev. Podjetje je nastalo, ko sta skupaj sodelovala pri njunem prvem podjemu postavljanja online portala za rezervacije apartmajev, lahko bi rekli današnji prednik airbnb-ja torej.
Oba z ekonomskim ozadjem in navdušena kulinarika sta se odločila raziskati neznano in se podala na novo podjetniško pot postavljanja podjetja Hood Burger, ki danes šteje že krepko čez 40 sodelavcev v ekipi. Tu ju je vodila ljubezen do produkta, ki sta ga želela izpopolniti do potankosti in kjer se še danes temu prilagajo vsi ostali procesi v podjetju.
Kako sta s tem postavila visoke standarde kulturi streetfood-a v Sloveniji, kaj pomeni postaviti produkt v detajle, ter zakaj je pomembno slediti lastni viziji celotno podjetniško pot, razlagata Til in Klemen v novi epizodi podcasta Pika na P.
V tej epizodi slišimo:
Zakaj sta se odločila izpopolniti produkt namesto za širitev poslovalnic po Sloveniji, ko sta dosegla MVP?
Kako izgleda samoučeča se organizacija na primeru Hood Burgerja in kaj to pomeni za ekipo?
Zakaj je pomembno slediti lastni viziji in kaj to prinaša za rast podjetju?