E21: Til Pleterski in Klemen Ptičak: Ko ljubezen do produkta oblikuje procese in definira rast podjetja

Til Pleterski in Klemen Ptičak sta soustanovitelja in vodilna v podjetju Hood Burger, ki se na trgu predstavlja s kulinarično ulično prehrano izdelave gurmanskih hamburgerjev. Podjetje je nastalo, ko sta skupaj sodelovala pri njunem prvem podjemu postavljanja online portala za rezervacije apartmajev, lahko bi rekli današnji prednik airbnb-ja torej. 

Oba z ekonomskim ozadjem in navdušena kulinarika sta se odločila raziskati neznano in se podala na novo podjetniško pot postavljanja podjetja Hood Burger, ki danes šteje že krepko čez 40 sodelavcev v ekipi. Tu ju je vodila ljubezen do produkta, ki sta ga želela izpopolniti do potankosti in kjer se še danes temu prilagajo vsi ostali procesi v podjetju. 

Kako sta s tem postavila visoke standarde kulturi streetfood-a v Sloveniji, kaj pomeni postaviti produkt v detajle, ter zakaj je pomembno slediti lastni viziji celotno podjetniško pot, razlagata Til in Klemen v novi epizodi podcasta Pika na P. 


V tej epizodi slišimo: 

  • Zakaj sta se odločila izpopolniti produkt namesto za širitev poslovalnic po Sloveniji, ko sta dosegla MVP?

  • Kako izgleda samoučeča se organizacija na primeru Hood Burgerja in kaj to pomeni za ekipo?

  • Zakaj je pomembno slediti lastni viziji in kaj to prinaša za rast podjetju?

Previous
Previous

E22: Boštjan Bregar: Ključni produkt direktorja je dobra ekipa

Next
Next

E20: Dušan Olaj: Od globalizacije do vesolja: en produkt, cel svet