E12: Jaka Levstek: Re-branding kot balans med podjetniško norostjo in korporativnim pristopom

Jaka-Levstek_x-495x400.jpg

Jaka Levstek je soustanovitelj in direktor podjetja d.labs, ki je specializirano za  razvoj tehnoloških podjetij od startup faze naprej. Podjetje vodi iz Londona, kjer so zgradili že več kot 50 uspešnih tehnoloških podjetij. Tovrstna podjetniška pot ter pretekle vodilne ali svetovalne pozicije v tehnoloških podjetjih so ga pripeljale do vloge predavatelja na magistrski stopnji Strateškega marketinga na londonski poslovni šoli Imperial College. Aktivno se ukvarja tudi z mentoriranjem podjetnikov in startupov po celi Evropi, obenem pa raziskuje tudi nove marketinške teorije.

Danes namesto teorije razlaga o svoji izkušnji v praksi – tema je re-branding podjetja z glavnim vprašanjem ‘Kdaj in kako’? 

V tej epizodi slišite:

  • Kakšni so simptomi tega, da je trenutni brand premajhen / premalo, da bi ustrezal širini podjetja?

  • Kako se lotiš izbire, na kaj paziti?

  • Na kakšen način sodeluje ekipa, kaj so potrebni koraki?

  • Predstavitev ob razkritju novega brand-a najdete tukaj.

  • Izbrani stripi kot orodje novega brand-a:

Previous
Previous

E13: Jasna Suhadolc: Prihodnost digitalnega marketinga - v iskanju povezav med vsebino, analitiko in novimi tehnologijami

Next
Next

E11: Pavle Kostadinović: Kako je lahko podjetnik odporen, ko se njegova panoga povsem ustavi