E05: Maja Požar Andrejašič (REC): S komercializacijo znanosti do globalnega podjetja

MAJAPOZARANDREJASIC-300x200.jpg
  • Kakšna je pot od raziskovalke do podjetnice?

  • Kako iskati kupce v tujini?

  • Katere izzive je bilo potrebno nagovoriti ob vstopu na Kitajsko?

  • Kako prepoznati tržni potencial produkta?

  • Kaj pomeni, da jim stranke usmerjajo razvoj novih produktov?

Maja Požar Andrejašič je direktorica in soustanoviteljica v globalnem podjetju REC d.o.o., kjer razvijajo inovativne rešitve za upravljanje baterijskih sistemov za hibridna in električna vozila.

Letos so bili uvrščeni v prestižnih top 10 evropskih podjetij na področju “energy storage”, kar sama označuje kot podjetniško olimpijsko medaljo. Maja je inženirka, ki je svojo karierno pot začela v raziskovalni dejavnosti, vendar pa jo je želja po lastnem ustvarjanju popeljala na podjetniško pot. Skupaj s partnerjem sta postavila globalno podjetje na področju elektronike. Podjetje, ki deluje iz Postojne, je prisotno v 40 državah, vzpostavili so tudi joint venture v Hong Kongu ter naredili exit, in tako uspešno pokrivajo južni in JV azijski trg.

Opomba: Pri snemanju smo nevede naleteli na tehnične težave, ki na nekaj mestih povzročijo slabšo kvaliteto zvoka – vendar je vsebina pogovora tako imenitna, da preprosto moramo deliti z vami. 

Previous
Previous

E06: Matej Feguš: Kako zgraditi zdrav odnos podjetnika do podjetja?

Next
Next

E04: Urška Sršen (Bellabeat): Graditi produkt v mednarodnem okolju