E67 | Primož Hvala: Prodaja je trenutek resnice

Z vami tokrat Primož Hvala, ki je 25 let zaljubljen v marketing, prodajo in HR. Sedaj predvsem »preganja« in spodbuja prodajalce in direktorje prodaje, da so še bolj aktivni in da izboljšajo svojo prodajno strategijo in prodajni pristop. Pomaga še bolje razumeti kupca, identificirati probleme in rešitve predstaviti tako, da kupci verjamejo v rešitev svojih izzivov, uresničitev želja.

Ekipe, s katerimi dela, so iz različnih industrij in različnih trgov – zato lahko prenaša dobre prakse. Je član svetovalne ekipe Human&Sales Consulting, predavatelj na poslovni šoli Cotrugli v Zagrebu in Beogradu, sodelavec na Ekonomski fakulteti in Društvi za marketing Slovenije ter vsako leto programski direktor prek 20 poslovnih konferenc v regiji (Sales Summit, Slovenska marketinška konferenca, Marketing Summit Sarajevo...). Če potrebujete ogledalo in izboljšave v svoji prodaji in marketingu, bo pravi sogovornik.

Katerih vprašanj sta se z Urošem dotaknila v podcastu:

  • Kako pristopiti k prodaji oz. kako pravilno razmišljati o prodaji?

  • Ali mora biti founder tudi prodajalec in zakaj?

  • Na katera vprašanja si moramo odgovoriti, ko se lotimo prodaje?

  • Kaj vse mora vključevati prodajna ponudba?

  • Kaj imate skupnega prodaja in zmenek?

  • Zakaj je zaupanje tako zelo pomembno v prodaji in kako ga gradimo?

  • Katera so napačna prepričanja o prodaji oz. kaj ljudi odvrne od tega, da bi se lotili prodaje?

  • Zakaj je tako pomembno, da znamo v prodaji poslušati?

  • Na kaj morate biti pozorni, ko iščete dobrega prodajalca?

  • Kako opremiti prodajalce za doseganje čim boljših rezultatov in kako jih motivirati?

  • Ali sta prodaja in marketing samo dve strani istega kovanca?

  • Kje Primož vidi priložnosti za izboljšave?

Vabljeni k poslušanju.

Previous
Previous

E68 | Branka Jerše: Obvladovanje procesov je ključno za skaliranje podjetja

Next
Next

E66 | Tatjana Marčac Grahek: Je brez pravilnikov vaše podjetje na prepihu?