E31: Mišo Duplančič: Vodilo za dober produkt je strast do produkta, strank in uspeha podjetja

Mišo Duplančič je direktor produktnega managementa v podjetju NiceLabel, kjer razvijajo programsko opremo za optimizacijo označevanja v proizvodnji. Mišo kot vodja produktne organizacije skrbi za celoten produktni portfelj in njegovega strateškega razvoja, pri tem je pomagal pri re-strukturi in konsolidaciji produktov iz 20-ih na ključnih 6. Kot pravi, je produktni management v njihovem podjetju del marketinga, ki pokriva produkt in cenovno politiko, sam uspeh podjetja pa vidi prav v povezovanju in razumevanju produktnega managementa, produktnega marketinga ter sodelovanja s prodajo. 

V tokratni epizodi slišimo: 

  • Kaj definira res dober produkt?

  • Zakaj je pomembno vključiti strateški produktni management in kaj lahko le-ta prinese podjetju?

  • Kako lahko dobra produktna strategija pripelje do celostne organizacijske spremembe?

Vse to in ostale izkušnje ter lekcije produktnega managerja deli Mišo v tokratni epizodi podcasta Pika na P. 

Previous
Previous

E32: Miha Mikek: Globalno hitrorastočo podjetje: Biti moraš tam, kjer se stvari dogajajo in razumeti probleme industrije

Next
Next

E30: Vladimir Balukčić: Ustvariti priložnost na trgu, ki ga še ni: inovativna rešitev in prebojni mindset