E61 | Miha Klinar: Upravljanje z vidnim delom strategije podjetja

Miha Klinar je ustanovitelj in kreativni vodja oblikovalskega studia Gigodesign. Je pobudnik in vodja Kompetenčnih centrov za design management, ki uspešno zagovarja pristope design managementa pri strateškem (re)pozicioniranju podjetij ter sinergijo poslovne in oblikovalske skupnosti. Z delom 18 slovenskih podjetij so dosegli impresivne poslovne rezultate, projekt pa je bil nagrajen s prvo nagrado Design Value Awards, ki jo je ustanovil Design Management Institute iz Bostona, najstarejša institucija na svetu na tem področju.

Miha od leta 2015 na Akademiji za likovno umetnost in oblikovanje, Univerze v Ljubljani predava pri predmetu Upravljanje v oblikovanju (Design Management). Deluje kot svetovalec s področja design managementa in vodenja v design inovacij v podjetjih. Sodeluje pri projektih oblikovalskega studia Sito. Je pa tudi dolgoletni CEED mentor.

Skozi pogovor z Urošem Čimžarjem sta se med drugim dotaknila naslednjih vprašanj:

  • Kaj pravzaprav je design?

  • Zakaj lahko na design gledamo kot na načrtovanje?

  • Kako se prepletata design in estetika?

  • Zakaj je pomembno, da imajo stvari estetsko vrednost?

  • Ali je estetika samo stvar okusa?

  • Kako se razumevanje kriterija estetike razlikuje pri podjetjih?

  • Ali vsa podjetja potrebujejo design management?

  • Kako so povezane inovacije in design?

  • Kaj je pravzaprav kreativnost?

  • Zakaj je pomembno razumevanje designa kot ključnega faktorja konkurenčnosti?

  • Ali vsa podjetja potrebujejo design?

  • Kaj je kompetenčni center za design management? Kakšna je njegova vloga?

  • O prenosu designa v razvoj poslovnih modelov in o »design thinkingu«

  • Kakšne so kompetence na področju designa za prihodnost?

Vabljeni k poslušanju.

Previous
Previous

E62 | Matej Čer: Vitalnost posameznika je ključna za vitalnost podjetja

Next
Next

E60 | Gregor Smrekar: Kako delegirati več in si vzeti čas za voditeljske naloge